kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Kampania społeczna "Kochać zbyt mocno"
2007/3/9 23:42:31

8 marca rozpoczęła się kampania społeczna „Kochać zbyt mocno”. Potrwa ona do końca roku. Celem kampanii jest pokazanie, na czym polega pomoc psychiczna i ułatwienie osobom nieświadomym zidentyfikowanie sytuacji, w której zostają poddane przemocy psychicznej.

Kampanię inauguruje wydanie autobiograficznej książki „Kochać zbyt mocno”, będącej zapisem lat spędzonych w związku opartym na przemocy psychicznej, autorstwa Rosalind B. Penfold.

Kampania współorganizowana jest przez wydawnictwo Nowa Proza, Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Stowarzyszenie na Rzecz Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie Niebieska Linia.

W trakcie trwania Kampanii będzie można korzystać z Ogólnopolskiego Telefonu dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” 0801-120-002, pod którym dyżurują specjaliści udzielający wsparcia i informacji o tym, gdzie szukać pomocy.

Kampanii i książce towarzyszy sprzedaż bransoletek z kadrami obrazkowymi z książki, z której dochód zostanie przeznaczony na dofinansowanie celów statutowych Stowarzyszenia na Rzecz Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie Niebieska Linia. Ta organizacja pozarządowa prowadzi na szeroka skalę działalność profilaktyczną, edukacyjną, interwencyjną i terapeutyczną dla ludzi uwikłanych w przemoc w rodzinie. Bransoletkę będzie można nabyć w salonach EMPiK w dziale Prasy. Cena bransoletki 10 zł.




Oprac: Aleksandra Dudzisz

 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: miłość, niebieska linia, patologia, przemoc


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »